wtorek, 15 sierpnia 2017

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski

Witajcie Słoneczka :)
Chyba żadna z nas nie wyobraża sobie życia bez korektora :) To cud-kosmetyk, który potrafi w kilka minut poprawić wygląd naszej cery, nawet tej, dalekiej od ideału, a wraz z nim nasze samopoczucie :) I nie chodzi tylko o maskowanie niedoskonałości czy niespodziewanie pojawiających się, oczywiście w najmniej odpowiednim momencie w życiu, pryszczy :D Korektory, tak naprawdę, potrafią wiele zdziałać, chociażby ukryć uporczywe kółka pod oczami, rozszerzone naczynka, a także rozjaśnić spojrzenie czy upiększyć cerę.

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski
Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski
Dzięki korektorom bez problemu ukryjesz nieprzespaną noc, przeobrażając zmęczoną, poszarzałą twarz w świetlistą cerę. W sumie mają " na sumieniu " wiele pozytywnych cech, wspomagających naszą przemianę, wystarczy tylko sięgnąć po odpowiedni ... kolor korektora. Wiadomo, każdy odcień pełni inną rolę i służy do innych " zadań specjalnych ". Łączy je jedno - muszą pomagać nam w skutecznym ukrywaniu wszelkich urodowych mankamentów, odbijających swoje piętno na naszej skórze, i nastroju też :) Wiedząc o potrzebach wszystkich kobiet marka L`Oreal Paris stworzyła świetną paletę korektorów do twarzy Infallible Total Cover Palette. Dla mnie oznacza to jedno - koniec z szukaniem odpowiedniego koloru korektora w wypełnionej po brzegi kosmetyczce. Jedna paleta - wiele możliwości! Jest problem, a już po chwili zostaje pożegnany :) Czysty komfort i przyjemność - otwórz, użyj i ukryj niedoskonałości w kilka sekund!

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski
L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - od producenta

Specjalistyczny produkt do makijażu służący korygowaniu wszelkich niedoskonałości na skórze.
Minimalizuje widoczność przebarwień, cieni pod oczami, drobnych linii i zaczerwienień, utrzymując się na skórze przez wiele godzin.
Zapewnia wysokie krycie niedoskonałości bez efektu maski i obciążenia skóry.
Produkt nie waży się, nie ściera i nie wymaga poprawek w ciągu dnia.
Kremowa formuła produktu zapewnia szybką i łatwą aplikację. Korektory kryją i maskują wszelkie niedoskonałości, idealnie wtapiając się w strukturę skóry. Aż 5 odcieni w jednym produkcie pozwala skorygować różne mankamenty urody:
• ZIELONY - maskuje zaczerwienienia, rumieńce oraz popękane naczynka
• FIOLETOWY - rozjaśnia skórę i wyrównuje jej koloryt
• 3 NUDOWE ODCIENIE - najbardziej uniwersalne, idealnie dopasowujące się do każdego rodzaju skóry. Przeznaczone do maskowania niedoskonałości i cieni pod oczami.

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski
Składniki: G927141 ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, TITANIUM DIOXIDE, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE, CROSSPOLYMER, PHENYL TRIMETHICONE, COPERNICIA CERIFERA CERA/CARNAUBA, WAX/CIRE DE CARNAUBA, KAOLIN, POLYETHYLENE, STEARIC ACID, ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA, ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER, TOLUENE SULFONIC ACID.
[ +/- MAY CONTAIN/ PEUT CONTENIR: CI 77891/TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES, CI 45410/RED 28 LAKE, CI 19140/YELLOW 5 LAKE, CI 42090/BLUE 1 LAKE ].

W życiu zdarzają się sytuacje, kiedy chcesz pozostać w ukryciu. Paleta korektorów Infallible Total Cover  zapewnia krycie każdego rodzaju niedoskonałości dla perfekcyjnej cery w każdym calu. Kremową konsystencję aplikuj przy pomocy gąbeczki lub delikatnie wklep serdecznym palcem.

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski swatche
Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski swatche
Paletę korektorów Infallible Total Cover otrzymujemy w eleganckiej kasetce z czarnego, twardego tworzywa o wysokim połysku. Niemal przezroczysta pokrywa odsłania korektory ujawniając ich kolorystykę. Po zerwaniu papierowej plomby, gwarantującej nietykalność i niemacalność zawartości, można śmiało przystąpić do badania konsystencji oraz bliższego zapoznania się z tonacją.
Korektory wyznaczają się bardzo przyjemną kolorystyką, zarówno beżowe, w trzech różnych odcieniach, jak również pastelowy fiolet i subtelna zieleń. Nudziaki, dzięki różnej tonacji, jasnej, średniej oraz ciemnej, pozwalają na stosowanie ich na różnych partiach twarzy i o każdej porze roku, w zależności od aktualnego odcienia i karnacji skóry. Obecnie, na opaloną twarz używam średniego i ciemnego beżu, jasny jest... za jasny :) Ale zimą będzie w sam raz. Fiolet i zieleń mają specjalistyczne przeznaczenie. Zielony stosuję więc na naczynka, " zdobiące " moją twarz w okolicy nosa i policzków. Z kolei fiolet aplikuję w miejscach, które aktualnie chcę rozjaśnić - grzbiet nosa, czoło, broda, kości policzkowe, a nawet cienie pod oczami spowodowane małą ilością snu.

Paletka korektorów L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette - długotrwałe krycie bez efektu maski
Korektory wyznaczają się bardzo przyjemną, delikatną i miłą w dotyku konsystencją. Nie są  zbyt miękkie, ani też twarde, mogę powiedzieć, że to złoty środek. Idealnie nabierają się zarówno palcem, jak i gąbką, ja stosuję mini jajo, lub pędzlem. Bardzo dobrze się rozprowadzają po skrze i świetnie się z nią stapiają, nie pozostawiając po sobie smug, plam, ani zacieków. Po dokładnym wklepywaniu, wcieraniu, stają się zupełnie niewidoczne. Niedoskonałości, do maskowania których tych korektorów używam, też znikają z powierzchni... twarzy :) Uwielbiam ich lekkość i delikatność, które sprawiają, że korektory są zupełnie niewyczuwalne na skórze. Nie obciążają jej, nie wchodzą w pory, zmarszczki czy załamania, a więc zupełnie ich nie uwydatniają. Korektory, mimo porządnego krycia wcale nie natłuszczają, ani nie kleją skóry, oferują piękne pudrowe wykończenie, co przy mojej mieszanej cerze jest wielką zaletą!

 Jeśli chodzi o krycie, jestem bardzo zadowolona z jego poziomu. Zielony doskonale maskuje moje naczynka oraz drobne zaczerwienienia, sprawiając, że stają się zupełnie niewidoczne, nawet gdy rano, w lustrzanym odbiciu, widziałam zupełnie coś innego. Fioletowy pełni rolę potajemnego upiększacza. Niewidoczny gołym okiem pięknie rozjaśnia i rozpromienia twarz, a nawet, odbijając światło, wyraźnie maskuje drobne linie i zmarszczki mimiczne. U mnie najczęściej gości na czole, grzbiecie nosa i brodzie, gdy cera jest zmęczona, a ja niewyspana, ląduje też na kościach policzkowych i pod oczami - zmęczenie jak ręką odjął :) Nudziaki mają znacznie szersze pole do popisu, bowiem świetnie kryją cienie pod oczami, zaczerwienienia i przebarwienia. Ich kolorystyka pozwala dopasować odcień do każdej karnacji skóry. Obecnie, gdy mam opaloną twarz, najczęściej sięgam po ciemny beż, z kolei pod oczami urzęduje średni, ten najjaśniejszy świetnie się sprawdzi do maskowania cieni pod oczami zimą. Korektory z tej palety wyznaczają się przyjemną, ciepłą tonacją i wysoką wydajnością, na którą przekłada się zarówno świetne krycie jaki i trwałość. Przy mojej mieszanej cerze nie da się tego nie zauważyć, większość kosmetyków spływa z jej powierzchni wraz z sebum. W przypadku tej palety jest odwrotnie - korektory, wszystkie, bez wyjątku, przedłużają trwałość makijażu oraz utrzymują w ryzach sebum.

Cena - ok. 70 zł / paleta ( 10 g ) ale często są atrakcyjne promocje, gdzie można upolować ją znacznie taniej.

Dostępność - Rossmann, Empik, oraz inne drogerie i sklepy internetowe

Podsumowując... 

L'oreal Paris Infallible Total Cover Palette to zdecydowanie mój makijażowy niezbędnik, pomagający w kilka chwil doprowadzić cerę " do porządku ". Nie mam problemów z nadmiarem niedoskonałości, ale z nierównomiernym kolorytem już tak. Moim największym utrapieniem są cienie pod oczami, nie brakuje też zaczerwienień, popękanych naczynek, rozszerzonych porów, drobnych przebarwień, i czas od czasu, wyprysków. Paleta idealnie radzi sobie z moimi " skórnymi problemami ", wpisując się w moje wymagania oraz zaspokajając oczekiwania zyskuję tytuł ulubienicy! Rozjaśniona, promienna, jednolita skóra bez niedoskonałości i o matowym wykończeniu jest idealnym " płótnem " do dalszych działań :) Jeszcze tylko puder, róż, cienie, maskara, szminka i... jest pięknie! Na długo!!!

Jak Wam się podoba paletka korektorów L'oreal`a?
Jakie produkty korygująco-kryjące stosujecie w swoim makijażu?
A może znacie tę paletę, jak się u Was sprawdza?
Udanego odpoczynku i relaksu życzę!
                                                                                                                 

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta paletka ! Chętnie się w nią zaopatrzę !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą paletkę, to mój niezbędnik :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz, ale nie wiem czy chciałoby mi się to wszystko nakładać na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie, nie mam wprawy ani cierpliwości do takich produktów, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa paletka korektorów, mnie też by się przydało wyrównać koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem się przekonać do tej marki. Jeszcze żaden kosmetyk się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś do mnie nie przemawia ta paletka korektorów, ale grunt, że u Ciebie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ta paletka :) Ja w makijażu od dwóch miesięcy w sumie stosuję różowy korekto Catrice pod oczy najczęściej i na jakieś drobne ślady na buzi. I muszę powiedzieć,że jestem zadowolona. Wszystkie niedoskonałości są ukryte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, podoba mi się ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia, ja natomiast mam swoj ulubiony jeden korektor;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paleta mnie zauroczyła kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam - ładna i ma wszystkie niezbędne kolory ;) ale nie wiem, jak sprawdziłaby się pod minerałami, w których się zauroczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nigdy nie zwróciłam na nią uwagi, muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście wolę KOREKTORY w pędzelku - jakoś do końca nie podchodzą mi te sprasowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty bez makijażu też masz ładną buźkę. ja rzadko sięgam po korektory

    OdpowiedzUsuń
  15. zielony i fioletowy, piękne odcienie ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiscie nie lubie takich korektorow, wole te w sztyfcie, ale faktycznie ciekawy produkt.


    https://gosiajozwiakmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna paletka, ja najczęściej korzystałabym z nudziakowych kolorków aby zamaskować cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!